יתושים הדברה

עבור רבים, שירותי הדברה נועדו בעיקר להדברת ג'וקים על סוגיהם המחרידים השונים. אבל ישנם לא מעט מקרים בהם הפגיעה באיכות החיים מצד יתושים דווקא, גוברת אפילו על זו של המקקים ובמקרים האלה של סבל בלתי פוסק מעקיצות יתושים הדברה אפקטיבית יכולה לשמח מאוד לבב אנוש. השאלה היא האם בכלל יש דרך להדביר יתושים, התשובה היא כן ובשורות הבאות נסביר גם איך זה קורה.

אז איך מדבירים יתושים?

ובכן, במקרה של הדברת יתושים, הדברה מתחילה קודם כל במניעה. הדבר החשוב ביותר בהיבט זה הוא להדביר את הגורמים שמביאים את היתושים מלכתחילה והגורמים האלה הם בדרך כלל מים עומדים. יתושים זקוקים למים עומדים בכדי להתרבות ולכן בכל מקום שבו יש מים עומדים (מים בעציץ ריק, מים בדלי לשטיפת הבית, שלוליות מים בגינה אחרי השקיה, וכן הלאה), יהיו גם יתושים. על כן, כל תהליך של הדברת יתושים יתחיל תמיד בהסרת מקורות של מים עומדים והסברה מפורטת ללקוח כיצד להימנע מכך בעתיד. בהמשך מבוצע ריסוס נגד יתושים והדבר החשוב ביותר בשלב זה, הוא ליישם את הריסוס בצורה הנכונה ובמיקומים הנכונים. יתושים, בניגוד למקקים, נעים באוויר ולכן לא נחשפים לריסוס על הרצפה. איש מקצוע יודע בדיוק היכן לבצע את הריסוס על מנת ללכוד את היתוש כאשר הוא נוחת לרגע על משטח.

יתושים הדברה

ממי נכון להזמין את השירות?

כאמור, במקרה של יתושים הדברה דורשת הבנה יסודית של התהליך. כל מדביר יודע שיש למנוע מקורות של מים עומדים, אבל לא כל מדביר יודע לבצע את הריסוס הנדרש בצורה אפקטיבית. מבחינתכם, מה שאתם רוצים לוודא הוא, שאתם מזמינים את השירות מגורם מקצועי שמציע אותו בריש גלי כחלק מסל השירותים שלו. קשה לחשוב על מדביר כלשהו שיסרב להזמנת שירות הדברה, גם אם מעולם לא ביצע הדברה מסוג זה ואתם לא רוצים לעשות הזמנת שירות כזאת ממדביר שמעולם לא הדביר יתושים.

חברת חץ הדברות היא חברת הדברות מובילה וותיקה, המציעה את שירותיה למגזר העסקי, הציבורי, התעשייתי והפרטי. לחברה רקורד של מאות ואלפי הדברות של כל סוגי החרקים, לרבות יתושים הדברה של מכרסמים והרחקת יונים. בחץ הדברות המטרה היא לא הריסוס, אלא השקט הנפשי שלכם ועד שלא יושג השקט הנפשי הזה, נמשיך ונסייע לכם ככל הנדרש. לפרטים נוספים וקבלת מידע בכל נושא הקשור להדברת יתושים והדברות בכלל, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן