הדברת יתושים בחצר

הדברה נגד יתושים בגינה

אין דבר יותר מרגיז מאשר לשבת בגינה בשעות היפות של היום ובשעות היפות עם בני הבית ולהרגיש את הגירוד הבלתי נסבל מעקיצות יתושים בכל חלקי הגוף. זה אולי יישמע לכם מוזר, אבל ישנם לא מעט אנשים שרכשו בית עם גינה, השקיעו בעיצוב וטיפוח הגינה שלהם, אבל בוחרים שלא לשבת בה בימים הכי יפים של השנה רק בגלל… היתושים. זה לא צריך להיות כך ואין שום סיבה שזה יהיה כך גם אצלכם. הדברת יתושים בגינה הוא יעד בר השגה וממש כפי שאתם דואגים לרסס את פנים הבית מפני מקקים, תוכלו גם לבצע הדברה נגד יתושים בגינה.

מה כולל התהליך של הדברת יתושים בחצר?

ובכן, כמו בכל בעיה, הטיפול בבעיה מתחיל במניעתה ובמקרה של יתושים בחצר זה אפילו עוד יותר משמעותי. הכלל הוא מאוד פשוט – יתושים יגיעו בהמוניהם לכל מקום בו יש מים עומדים. מקום שבו אין מים עומדים, יתושים לא יגיעו אליו. זה אומר שאתם רוצים לוודא שני דברים: א' שאין בסביבת הגינה שלכם מיכל כלשהו עם מים עומדים בתוכו (כמו עציץ ריק או דלי לשטיפת הבית) וב' שאתם לא משקים את הבית בשעות הערב לפני השעות היפות שאתם אוהבים לשבת בגינה. את ההשקיה מומלץ תמיד לבצע לאחר מכן, בשעות הערב המאוחרות או הלילה. זה בצד המניעה. בצד הטיפול, ריסוס נגד יתושים בחצר מבוסס על פיזור של חומרים כימיים או אורגניים, המיועדים להרתיע את היתושים מלהגיע למקום. יתושים שכבר נמצאים בגינה יושמדו, ויתושים שינסו להגיע לגינה בעתיד, יורתעו.

הדברת יתושים בחצר

האם לא מספיק לתלות לוכד חרקים אולטרה סגול?

ובכן, התשובה היא שלוכד החרקים הוא כלי יעיל מאוד ובהחלט מומלץ בכל גינה. אפשר אפילו להתייחס אליו כאל חלק מהתהליך של הדברת יתושים בגינה. יחד עם זאת, אם בגינה ישנם אזורים או מכלים עם מים עומדים, כמות היתושים שתגיע למקום תהיה מספיק גדולה בכדי לפגוע באיכות החיים שלכם בגינה גם בנוכחותו של לוכד חרקים אולטרה סגול. על כן, התהליך של הדברה נגד יתושים בגינה מתחיל בדרך כלל במניעה באמצעות פינוי מקורות מים עומדים והשקיה מחושבת של הגינה, ממשיך דרך ריסוס נגד יתושים בחצר ולבסוף תליית לוכד חרקים. עם שלושת אלה, לא ישרוד בגינה שלכם אפילו יתוש אחד שיוכל להציק לכם.

חברת חץ הדברות היא חברת הדברות מובילה המבצעת הדברות מקצועיות במרחבי פנים וחוץ, במגזר התעשייתי, העסקי, הציבורי והתעשייתי. החברה מיישמת מתודולוגיות הדברה מתקדמות שמאפשרות למפעלי מזון להתנהל בצורה היגיינית ללא חרקים כלל ולבטח מבטיחה גם לכם שעות יפות בגינה ללא יתושים כלל וכלל. עם כל שאלה שיש לכם בנושא של יתושים בחצר והדברתם, פנו אלינו עוד היום בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן