ריסוס נגד נמלי אש

נמלי אש הן נמלים קטנטנות בגודל של פחות ממ"מ אחד, הנחשבות לאחד מ-100 מינים פולשים ומסוכנים לסביבה. נמלי האש אינן גורמות לנזק בריאותי, אבל העקיצה שלהן היא מאוד כואבת ויכולה להסתיים גם בכוויה מקומית. נמלים אלה כיום נמצאים בתפוצה ארצית ונמצאים כמעט בכל מקום בארץ, וזאת לאור התכונה של נמלי האש להשמיד זנים אחרים של נמלים בכדי להתפשט במרחב. אם גיליתם נמלי אש בבית או בקרבתו, אתם יכולים לבצע ריסוס נגד נמלי אש, אבל חשוב לדעת שהדברת נמלי האש היא מורכבת מעט יותר.

ריסוס נגד נמלת אש – איך עושים את זה?

ככלל, הדברת נמלי אש היא פרוצדורה המבוססת על הדברה משולבת פיזור של פיתיון ממנו נוגסות נמלי האש ומביאות אותו איתן אל הקן. פיתיון זה מכיל רעל שהורג את המלכה בקן ובכל נעצרת למעשה התפשטות הנמלים. לאחר מכן יש לבצע ריסוס נגד נמלת האש שהוא למעשה ריסוס נגד כל סוגי הנמלים, על מנת א' להבטיח שהנמלים יורחקו מסביבת המגורים שלכם וב' להבטיח שאת מקומן לא יתפסו נמלים מזן אחר כלשהו.

ריסוס נגד נמלי אש

גיליתם נמלי אש בביתכם – מה עושים?

ובכן, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להזמין מדביר, שכאמור יבצע הדברה משולבת ויטפל בזה באמצעות ריסוס נגד נמלי אש, ופיזור פיתיון גרגרי לחיסול של הקן. מול המדביר, אתם רוצים לוודא שהוא אכן מתכוון לבצע את הטיפול הייחודי לנמלי אש, טיפול המבוסס על שימוש בפיתיון הרעיל וביצוע ריסוס נגד נמלת אש רק כפעולה משלימה. בינתיים הרחיקו את הספות מפאנלים הקירות על מנת למזער את ההסתברות לעליית נמלים על ספות הבית ואפילו השתמשו בשואב האבק שלכם בכדי לסלק את הנמלים הטורדניות מביתכם. בביצוע ההדברה, יש לוודא שהחומר הרעיל אינו זמין לילדים ולחיות המחמד שלכם ומדביר מקצועי ידע בדיוק היכן להציב את הפיתיון גם בכדי למנוע הרעלה מיותרת וגם בכדי להשיג את התוצאה הנדרשת.

חברת חץ הדברות היא חברת הדברות מובילה ומקצועית, המציעה שירותי הדברת חרקים, הדברת מכרסמים, הרחקת יונים וכמובן הדברת נמלי אש. החברה פועלת על פי מתודולוגיות הדברה מתקדמות, המבוססות על הדברה חכמה ואפקטיבית שמבטיחה מאה אחוז הצלחה, ועל פי הצורך גם מבצעת הדברות ביותר ממהלך הדברה אחד, על מנת להשיג את התוצאה המבוקשת בהתאם לסוג המזיק. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן