הדברת חולד / חפרפרות

הדברת חולד / חפרפרת

חולד הוא סוג של יונק שלרבים מאתנו יכול להזכיר עכבר קטן וחמוד ואם כך, אז מדוע בכלל להדביר חולדים? ובכן, חולד, הינו מכרסם הניזון משורשים ובקעות  אותם הוא מלקט מתחת לפני האדמה, שם הוא גם מעביר את רוב זמנו. בניגוד לחפרפרת  שניזונה מחרקים ואינה מצויה בישראל. החולד   חופר  מחילות בכל כיוון בכל תא השטח בו הוא חי. מחילות אלה בתורן, יכולות לגרום נזק עצום לגידולים חקלאיים, לגינות פרטיות ואפילו לקווי תשתית רגישים. מעבר לכך, החולד נחשב לבעל חיים אגרסיבי ותוקפני כלפי בני מינו  ולא יהסס לתקוף חולד שינסה להתקרב לטריטוריה שלו. מכל הסיבות האלה, אם אתם מזהים תופעות לא ברורות בגינה הפרטית שלכם ואולי אף מזהים פתחים ובורות קטנים ולא ברורים באדמה, כדאי מאוד להזמין שירות הדברת חולד ולעשות את זה כמה שיותר מהר.

האתגרים הייחודיים של הדברת חולד / חפרפרת

בניגוד להדברת מזיקים וחרקים אחרים כדוגמת מקקים או נמלים, הדברת חולד היא הדברה מורכבת יותר הדורשת היכרות עם אורח החיים ועם התנהגותו האופיינית של החולד (חפרפרת). אתגר ההדברה של החולד (החפרפרת) נובע מהיכולת שלהם לנוע מהר בתוך האדמה ולהסתתר באזורים שאינם נגישים לנו כמו גם מהאגרסיביות שלה. אם הדברת חרקים ומזיקים בדרך כלל מבוססת על פיזור של חומר הדברה לכל עבר בידיעה ברורה שבסופו של דבר המזיק ייתקל בחומר הזה ויודבר, עם חולד  זה עובד קצת אחרת, גם מכיוון שמדובר בבעל חיים יותר אינטליגנטי וגם בגלל הקושי להגיע אליו מתחת לאדמה. זה לא אומר שאי אפשר להתמודד עם האתגרים הללו, אבל זה כן אומר שלצורך הדברת חולד (חפרפרות) יש צורך בהזמנת גורם מקצועי שבאמת מתמחה בתחום זה ומציע את השירות בריש גלי.

הדברת חפרפרות

מי מבצע הדברה של חפרפרות?

כאמור, הדברת חולד (חפרפרת) הוא שירות שמחייב ידע מקצועי וניסיון בתחום ולכן לא כל מדביר מציע את השירות של הדברת חולד (חפרפרות.) יחד עם זאת, ישנם מדבירים שבהחלט מציעים שירות זה על אף שאין להם את הידע הנדרש לביצועו. על כן, לפני שאתם מזמינים גורם מקצועי נבחר, כדאי לבקש המלצות או חוות דעת מקצועיות, הן מאנשים פרטיים שנתקלו בעבר בבעיה דומה ובמיוחד מאנשי מקצוע שעובדים על בסיס יומיומי עם מדבירים למיניהם (למשל אנשים בתעשיית המזון, המשקאות והתרופות, בעלי חנויות ודוכני אוכל וכן הלאה), ויכולים לתת לכם חוות דעת מקצועית מבוססת יותר.

חץ הדברות היא חברת הדברות ותיקה ומקצועית, המציעה למעשה את כל סוגי ההדברות ובכלל זה הדברת חפרפרות והדברת חולד. לחברה ידע רב בהתמודדות עם משימות הדברה של מכרסמים מסוגים שונים, מה שמאפשר לנו להעניק לכם התחייבות להצלחה בכל שירות. רוצים להזמין את השירות או לשמוע פרטים נוספים? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן