רשת הרחקת יונים

רשת הרחקת יונים ואמצעים נוספים

רשת הרחקת יונים היא אמצעי מקובל ונפוץ להשגת המטרה המבוקשת, שהיא למנוע מהיונים לקנן במבנה פרטי, עסקי, משרדי או מסחרי. לצד הרשתות ישנם אמצעים נוספים שאותם מפזרים בנקודות ספציפיות במבנה לפי צורך, ובדגש על דוקרני ברזל ועל פסי חשמל.

תפקידן של רשתות הרחקת יונים

לצורך הרחקת יונים, רשתות מיועדות בעיקר לאזורי עומק, כלומר לחללים שנוצרים עקב מסתורי כביסה, עקב מערכת מיזוג אוויר על הגג, ועוד. מדובר ברשתות העשויות פוליאתילן חזק בעל עמידות גבוהה בפני תנאי מזג האוויר ולאורך זמן, כולל קרינת השמש. הרשתות עצמן יכולות להגיע בצבעים שונים, החל מצבע שקוף, דרך רשתות שחורות ועד לרשתות בצבעי אבן. מטרתם של הצבעים השונים הוא להיטמע בצבעי חזית הבית כך שלא ייצרו מפגע אסתטי.

יש לציין כי הרשתות מגיעות עם גדלים בחורים שונים, ולכן יש עבור הרחקת יונים רשת השונה מזו שמיועדת לציפורים קטנות יותר, כמו דרורים. ואולם, רשת הרחקת יונים בהחלט יכולה להרחיק עוד ציפורים רבות מהמבנה ובמרבית המקרים את כולן. הרשתות גם נבדלות זו מזו בגודלן, המתאים לאזורים שונים, החל ברשת בגודל שני מטרים על שני מטרים ועד לרשתות שמכסות אזורים נרחבים. את מתיחת הרשת מבצעים לרוב עם כבל ברזל המעוגן בברגים לקיר, וככל שהרשת גדולה יותר כך יש צורך ביותר ידע מקצועי. בכל מקרה, מדובר בפתרון אפקטיבי מאוד להרחקת יונים.

רשת הרחקת יונים

תפקידם של פסי חשמל

פסי חשמל הם אמצעי נפוץ נוסף להרחקת יונים. היתרון המרכזי של הפסים טמון בהיותם בלתי נראים, ואכן לעיתים קרובות הם שקופים. אלו הם למעשה פסים דביקים שניתן להדביק על כל סוג של חומר, בין אם ברזל או בטון, ובתוכם עוברים מוליכים ממתכת שבהם עובר זרם חשמלי המגיע ממקור כוח. יש לציין כי לעיתים מקור הכוח יכול להיות סולארי, ובכל מקרה עקב הזרם הנמוך של 12 וולט לא מדובר בצרכן חשמל רציני. מובן כי הפסים הללו אינם סוגרים אזורים נרחבים כמו הרשתות, אלא תפקידם למנוע מהיונים לנחות, לנוע ולהתנהל בנוחות בנקודות ספציפיות כמו ספי חלונות, מעקות של מרפסות, קצות גגות וכדומה. כאשר היונה נוגעת בסליל היא חווה תחושה לא נעימה של זרם חשמלי שאינו מהווה לה סכנה, אך מספיק כדי שתבחר שלא לנחות יותר במקום.

לפרטים נוספים ולהזמנת הרחקת יונים

להזמנת הרחקת יונים ברשת, בפסי חשמל ובאמצעים נוספים, ולמידע נוסף בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן