הרחקת יונים מהמרפסת

הרחקת יונים מהמרפסת באופן מקצועי ונכון

מרבית האנשים אוהבים את בעלי הכנף ואת היונים בפרט, כל עוד הן מעופפות בין העצים, עומדות על מונומנטים ופסלים, משוטטות בכיכרות וכדומה. אולם כאשר הדברים מגיעים אל המרפסת שלנו, לאחר זמן מה היונים החביבות עלולות להפוך למטרד אסתטי ותברואתי ואנו מבקשים להרחיקן. בדיוק למען מטרה זו מציעה חברתנו שירותי הרחקת יונים מהמרפסת המבוצעות באמצעים שונים.

מפגע אסתטי ותברואתי

מה יכול להיות נחמד יותר מזוג יונים שבחר את המרפסת שלכם, או את ספי החלונות בבית, כדי להעביר בהם את העונה, לקנן ואף להביא גוזלים. רק לאחר זמן מה עלולות להתחיל הבעיות. לדוגמא, היונים מתחילות ללכלך בצואה שלהן את ספי החלונות, את הדלתות, את שביל הכניסה ואת קירות המבנה, ואף רכבים החונים בחניה שאינה מקורה מתחת לבית סופגות את הצואה שלהן – שיכולה אף לגרום נזקים עמוקים לצבע אם אינה מוסרת במהירות.

שנית, יונים עלולות לגרום לבעיות תברואתיות. לדוגמא, בצואה שלהן יכולים להיות חיידקים קרציות יונים וטפילים המזיקים לאדם, והן מעבירות את החיידקים ברגליהן לאחר שעופפו ונחתו במקומות שונים ומשונים ברחבי העיר. בנוסף, ישנה בעיה של כיני יונים, שהן בעצמם טפילים הניזונים מדם היונים. במידה שהיונה מקננת הכינים עוברות אל הגוזלים ואל הקן, ואחרי שהגוזלים עוזבים מחפשות הכינים שנותרו בקן מקור דם חדש. כך הן מתפשטות לאורך קירות הבית עד שמגיעות לבני אדם, ויוצרות תגובות אלרגיות קשות. יש לציין כי כינים אלו הן קטנות מאוד וכמעט לא ניתן להבחין בהן בעין בלתי מזוינת.

הרחקת יונים מהמרפסת

הרחקת יונים מקצועית ונכונה

הרחקת יונים מהמרפסת צריכה להתבצע באופן מקצועי ונכון, לאור היכרות עם הרגלי החיים והמחזוריות העונתית, וכן עם המקומות המועדפים על היונים ועם האמצעים הקיימים להרחקתן. לדוגמא, ייתכן שפתרון לבעיה של יונים במרפסת ייתנו דוקרנים שמפזרים על המעקה ועל ספי חלונות סמוכים. מאידך, ייתכן שתעדיפו פסי חשמל שכמעט אינן נראים לעין ופחות יוצרים הפרעה אסתטית מהדוקרנים. יחד עם זאת, ייתכן שגם השימוש בפסים ודוקרנים לא יספיק, משום שהיונים יתרחקו למקומות עוד יותר נסתרים ולא נגישים, ולכן יהיה צורך להשתמש ברשתות. חברה מקצועית תדע להתאים מראש את הפתרון השלם והטוב ביותר לצרכיכם, למשל שילוב בין רשתות, דוקרנים ופסי חשמל באיכות ובעמידות גבוהה.

לבסוף, נציין כי החוק בישראל אוסר על הרג יונים, ולכן יש צורך לבצע הרחקה שלהן ולא הדברה.

לפרטים נוספים ולהזמנת הרחקת יונים

להזמנת הרחקת יונים מהמרפסת, בפסי חשמל ובאמצעים נוספים, ולמידע נוסף בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן