הדברת יתושים בבית

הדברת יתושים בבית ובסביבתו

כולנו מכירים את היתושים וקשה למצוא אנשים רבים שאוהבים אותם. הזמזומים שלהם מציקים, העקיצות מגרדות, הם מפריעים להירדם בשלווה, ונוטים להתרבות בביתנו ובסביבה בעיקר בימות הקיץ. אז איך מבצעים הדברת יתושים בבית? מדוע חשוב לפנות לחברה מקצועית? על כך בשורות הבאות.

קצת על יתושים

כאמור, היתושים נוטים להפריע בעיקר בקיץ מפני שבעונה החמה בוקעות הביצים שלהם והזחלים מתחילים להתבגר. אחד המטרדים המוכרים ביותר הוא כמובן העקיצות של היתושות, אשר דרך הדם של בני אדם וחיות מחמד שאינן בעלות פרווה, מקבלות חלבונים שנדרשים על מנת ליצור את הביצים. יש לציין כי לצד חוסר הנוחות והגירוד שמתלווה לעקיצה, בשנים האחרונות הגיעו לישראל יתושים המעבירים מחלות שעלולות להיות מסוכנות, למשל מחלת קדחת הנילוס או היתוש שנקרא הנמר האסיאתי שמעביר מחלות שונות.

בכל מקרה, מה שיתושים צריכים ואוהבים הוא סביבה לחה, למשל אדמה של גינה המושקית ברציפות, מים עומדים בבריכת נוי, נזילות קבועות מצנרת הביוב, מים שנשארות בכלים גדולים וכן הלאה. מסיבה זו, אחת הפעולות החשובות ביותר היא ריקון של כלים, טיפול בנזילות וייבוש אזורים רטובים למניעת התרבות יתושים בקיץ.

הדברת יתושים בבית

כיצד מבצעים הדברת יתושים

הדברת יתושים בבית מתחילה כאמור בפעולות עצמאיות שלכם, וניתן גם לפנות לרשויות המקומיות במידת הצורך והרלוונטיות. יחד עם זאת, במקרה של מצוקה אמיתית אנשים יעדיפו לפנות אל חברת הדברות מקצועית, שיודעת מה לעשות ואינה מתמהמהת. חברה שכזו תגיע לביתכם ותסרוק את החצר ואת האזור הסמוך על מנת לגלות מקורות אפשריים להתרבות יתושים, כפי שתוארו לעיל.

לאחר מכן, המדביר עשוי להשתמש בחומרים שונים כדוגמת שמנים שמפזרים במים, חיידקים המגיעים בצורה של גרגירים, ועוד חומרים ביולוגיים וכימיים – כאשר הדגש הוא על מניעת פגיעה בסביבה, בחיות מחמד ואחרות, וכמובן גם בבני אדם. מלבד זאת, המדביר עשוי להשתמש בריסוסים דומים על גבי צמחים המושכים יתושים, לתת הנחיות ולבצע בעצמו פעולות ייבוש של מקורות מים. כמו כן, במידה והמדביר יזהה בעיית רטיבות שבגינה יש לפנות אל הרשות המקומית, הוא יספק הנחיות לפנייה נכונה שתזכה לתגובה הולמת.

ומה בינתיים?

אם טרם החלטתם לבצע הדברת יתושים בבית עם חברה מקצועית, ואתם סובלים, יש כמה דברים שניתן לעשות. מלבד הדאגה לייבוש מקורות מים כפי שהוסבר לעיל, תוכלו לקנות כילות שנפרסות מעל למיטות הילדים והמבוגרים. כמו כן, בדקו את הרשתות בבית וודאו שהן שלמות וסגורות היטב, ואם לא – החליפו או תקנו את הרשת. בנוסף, בדקו שהחלונות, דלת הרשת או כל מפתח אחר באמת נסגר עד הסוף, ללא מרווחים שיאפשרו ליתושים להיכנס. לבסוף, ישנם כמובן תכשירים כמו ציטרונלה, קטורות למיניהן ודוחי יתושים חשמליים שמספקים פתרון נקודתי לחדר ספציפי או לאדם ספציפי.

לפרטים נוספים ולהזמנת הדברת יתושים

להזמנת הדברת יתושים בבית ולמידע נוסף בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן