ריסוס משרדים

שירותי ריסוס למשרד עם חברה מורשית

חץ הדברות הינה חברה בעלת רישיון מהמשרד להגנת הסביבה וחברים בארגון מדבירים המזיקים בישראל, האמונה על הדברת כל סוגי המזיקים עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, תעשייתיים ומוסדיים. על לקוחותינו נמנים לא מעט בעלי משרדים הזקוקים לטיפול אפקטיבי, מדויק ובטוח בבעיית מזיקים כגון נמלים, תיקנים, מכרסמים ויונים. לצוות המקצועי של חברתנו ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה, לצד היכרות מצוינת עם צרכיהם הייחודיים של משרדים בכל הגדלים ומאפייני הפעילות.

חשיבות הטיפול בבעיית מזיקים במשרדים

אין ספק כי ריסוס משרדים הינו שירות נחוץ וחיוני, כפי שיודע היטב כל מנהל, עובד ובעל עסק אשר במשרדיו מתחילים להופיע מזיקים שונים. בראש ובראשונה, אפילו אם אינם מייצרים בעיה פיזית המזיקים מייצרים תחושה לא נוחה, לא נעימה ואף דוחה בסביבת העבודה. לכל ידוע עד כמה הניקיון והאסתטיקה חשובים לרווחתם של אנשים עובדים, דבר המשפיע על שביעות רצונם, מידת מחויבותם לעסק והפריון שלהם. ברור שתיקנים, נמלים, עכברים או חולדות המשוטטים באזור המטבח המשרדי, בארונות או בחללים אחרים, פוגמים רבות בסביבת העבודה.

דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי תדמית העסק בעיני הלקוחות, ובאמת, קשה להניח שלקוח הנתקל במזיקים המסתובבים חופשי במשרד יגבש דעה טובה על העסק ויבחר לעבוד איתו או לחזור אליו. אבל תחושת ההזנחה היא רק קצה המזלג של הבעיה, שבהחלט יכולה להחמיר ולהוביל לנזקים קשים. לדוגמא, מכרסמים עלולים לפגום בציוד, בריהוט ובתשתיות של המשרד, נמלים (בעיקר נמלת האש) עלולות לעקוץ, ותיקנים עלולים להעביר מחלות. לכן, אם זיהיתם מזיק מכל סוג הזמינו ריסוס למשרד מבעוד מועד, לפני שהוא יספיק להתרבות במהירות ולהפוך למטרד קשה ביותר ומסובך לחיסול.

ריסוס משרדים

כיצד מבצעים ריסוס משרדים מוצלח

ביצוע אידיאלי של ריסוס משרדים מורכב ממספר פרמטרים. ראשית, יש להתאים את הריסוס למאפייני המשרד והעבודה בו, תוך פגיעה מינימאלית בשגרת העבודה. לדוגמא, יש להשתמש בחומרים המצריכים מינימום פינוי של אנשים מהמשרד, אם בכלל, או למצוא פתרונות כגון מעבר מדורג על פני חללים שונים או ביצוע העבודות בשעות שאין במשרד פעילות. כמובן גם שיש לבצע ריסוס למשרד עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות, שאינם עלולים לפגוע חלילה בבריאות העובדים והמבקרים במקום, ואינם מייצרים בעיית ריח חריפה שהופכת את השהות במשרד לבלתי נעימה ובלתי אפשרית.

מעבר לכך, את הריסוס אנו מבצעים לאחר בדיקה מקיפה של האתר עצמו, על חלליו השונים, מידת האוורור שלהם, סוג המזיק ושלב התפתחותו, היקף ההתפשטות, אזורים נגועים, וכן מאפיינים מיוחדים של האנשים השוהים במשרד ואופי הפעילות המתקיימת בו בשעות השונות. כך נדע לספק מענה יעיל ומקיף שיפתור את הבעיה בצורה מדויקת ונכונה בטווח הקצר, עם מינימום סיכון להישנותה בטווח הארוך.

לפרטים נוספים ולהזמנת ריסוס למשרד

להזמנת ריסוס למשרד ולמידע נוסף בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן