הרחקת יונים ביבנה

שירותי הרחקת יונים ביבנה והסביבה

חברתנו המתמחה בהדברת כל סוגי המזיקים בישראל, אמונה גם על הרחקת יונים ביבנה והסביבה. חשוב לדעת כי בניגוד למזיקים אחרים, יונים חוזרות למקום המפגע  ולכן יש לבצע את הרחקתן באמצעות יצירת סביבה מחייה שאינה נוחה להן כגון התקנת רשת נגד יונים או התקנת קוצים נגד יונים .

מה הבעיה עם יונים

עבור אנשים רבים, יונים הן ציפורים חביבות, שלוות ולעיתים גם מתקשרות עם דימויים של שלום. ואולם, במקרים מסוימים יונים עלולות לייצר בעיה אסתטית ואף תברואתית. הן נוטות להימשך לאזורים בהם חיים בני אדם עקב המזון שאנו משאירים לעיתים בסביבות מבנים, וכמו כן הסביבה העירונית כמו ביבנה שמשלבת בין עצים ובין גגות, ספי חלונות ומסתרי כביסה מספקת ליונים מקומות מרבץ וקינון מוגנים ואהובים.

לאחר שהיונים מצאו לעצמן מקומות מוגנים בגובה, הן נוטות להישאר בהם לאורך זמן ואף עושות זאת לא פעם בקבוצות גדולות. עד מהרה מתחילות להיווצר בעיות הקשורות בתחילה לצואת היונים המלכלכת את חזות המבנה, את חלונותיו ודלתותיו, ובהמשך גם רכבים החונים בסמוך עם פוטנציאל לפגיעה בצביעתם. בנוסף, הצואה עלולה לשאת מחלות שיכולות לפגוע באנשים, והדבר נכון גם לגבי כיני יונים שנופלות מהקינים אחרי שהגוזלים עוזבים אותם.

במקרים כאלו ודומים אנשים מתחילים לנסות להרחיק את היונים בעצמם, אולם הבעיה היא שהיונים נוטות להתמקם במקומות בלתי נגישים, ואפילו אם מצליחים לגרש אותן מנקודה אחת במבנה הן יחזרו לאחרת. יתרה מכך, אפילו אם תופסים יונה ומשחררים אותה בחלק אחר של העיר, היא יכולה להעדיף לחזור אל אותו המבנה בו בנתה את ביתה. לכן יש להזמין שירותי הרחקת יונים ביבנה כפי שמבצעת חברתנו עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

הרחקת יונים ביבנה

מרחיקים, לא הורגים

כאמור, בישראל אסור על פי חוק להרוג יונים. על כן, לא מדובר בשירותי הדברה המבוצעים באמצעות פיזור רעלים, אלא בשירותי הרחקה הנעזרים באמצעים שונים שמטרתם ליצור עבור היונים סביבה לא נוחה, ומכאן שיעדיפו להתמקם בסביבה אחרת. כך לדוגמא, ניתן להשתמש בהתקנת רשתות שאינן מאפשרות ליונים לעופף אל המבנה עצמו ולנחות במקומות המועדפים עליהן. אמצעי נפוץ נוסף הוא דוקרנים שמפזרים במקומות המועדפים על היונים, בין אם מדובר בגג של מפעל, בסף חלונות של משרד, במרזב של בניין מגורים וכן הלאה. מלבד זאת ישנם אמצעים נוספים שאנשי המקצוע שלנו יבחרו בהתאם לבדיקת השטח, מאפייניו ומיקומי היונים.

לפרטים נוספים ולהזמנת הרחקת יונים

להזמנת הרחקת יונים ביבנה ולמידע נוסף בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן