הדברה למפעלים

שירותי הדברה למפעלים באפקטיביות גבוהה

חברת חץ הדברות אמונה על שירותי הדברה למפעלים מכל מגזרי הפעילות, ועושה ברמה גבוהה במיוחד של אפקטיביות ומקצועיות. חברתנו מסוגלת לטפל בכל סוג של מזיק ובכל מידת התפשטות במפעל לרבות בנמלים, יונים, חולדות, עכברים, יתושים, צרעות, פשפשים, תיקנים ועוד. השירות מבוצע בתיאום מלא מול הלקוח ותוך הקפדה על כל כללי הבטיחות המתחייבות בהתאם לאופי הפעילות במפעל.

בעיית מזיקים במפעלים

מפעלים מורכבים משטחים נרחבים של קווי ייצור, משרדים ומחלקות, מחסנים מוצרים וחומרי גלם, חצרות תפעוליות ועוד. במרחבים כאלו אין זה פשוט לשמר סביבה היגיינית וסגורה הרמטית מפני הסביבה החיצונית, בעוד מזיקים מסוגים שונים תמיד ימצאו את הפתחים והחרכים דרכם ניתן להיכנס. אף אם המפעל אינו עוסק בייצור מוצרים בעלי אטרקטיביות גבוהה למזיקים מבחינת מזון, הוא בהחלו מציע להם אזורים ופינות מוגנות ומועדפות למחייה. כך מתחילים להתרוצץ, לעוף ולטייל מזיקים בין החומרים, הארונות, המכונות, התשתיות וכן הלאה, וגורמים לנזקים רבים.

הנזק החמור ביותר הוא, כמובן, פגיעה תברואתית במקרים של מפעלים שבהם היבט זה חשוב במיוחד, בדגש על מזון, תרופות ומוצרים נוספים הקשורים לגוף אדם. אולם גם במפעלים אחרים יוצרים מזיקים בעיה תברואתית קשה עקב הפגיעה בתנאי העבודה, בשביעות הרצון של העובדים, בתחושת ההזנחה במפעל, בתשתיות החשמל והתקשורת, ולא פעם גם במוצרים עד כדי צורך לעצור קווי ייצור. על כן, במידה וזיהיתם מזיקים יש להזמין בהקדם ריסוס מפעלים, וכמובן ישנה עדיפות להזמנת השירות באופן שוטף מעת לעת.

הדברה למפעלים

תהליך עבודה נכון ומתוכנן

הדברה למפעלים כרוכה לרוב בתהליך מורכב וממושך יותר בהשוואה להדברות ביתיות או משרדיות. את הפעולות השונות יש לתכן היטב על מנת להשיג תוצאות אופטימאליות מבחינת חיסול המזיק, וכן מבחינה בטיחותית והקטנה למינימום של עצירת העבודה במרחבים שונים של המפעל. על כן, התהליך מתחיל בסקירה מעמיקה של אנשי המקצוע מטעם חץ הדברות בכל שטח המפעל, וכן תשאול מקיף של האדם האמון על כך בחברה, על מנת שנוכל לאמוד את היקף הבעיה, חומרתה ומוקדיה.

כמו כן, אנו נתכנן ביחד עמכם את זמני הריסוס, בין אם הם מתפרשים על פני מספר שעות או מספר ימים, ונסביר את המשמעויות – למשל מבחינת הצורך בניקיון מוקדם, פינוי עובדים לאזורים אחרים, שטיפת המקום המרוסס זמן מה לאחר הריסוס, מתי ניתן לשוב ולעבוד בו וכן הלאה. אנו נתכנן את העבודה כך ששגרת העבודה במפעל תיפגע בצורה המועטה ביותר האפשרית, ואף לא תיפגע בכלל, וכמובן גם נתאים את החומרים הייעודיים בהתאם לסוג המזיק המטפלים בו בכל שלבי התפתחותו. במידה ומדובר במכרסמים, יונים, עטלפים וכן הלאה, נתאים גם את הציוד ההולם להרחקת המזיקים. ולבסוף, עם תום העבודה נשאיר לכם הנחיות ברורות וישימות לשמירת המפעל נקי ממזיקים מעתה והלאה.

לפרטים נוספים ולהזמנת ריסוס מפעלים

להזמנת ריסוס מפעלים ולמידע נוסף בנושא, הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן