הדברה ביבנה

כיצד בוחרים חברת הדברה ביבנה

ביבנה והסביבה פועלות לא מעט חברות הדברה המציעות את שירותיהן ללקוחות פרטיים, עסקיים, תעשייתיים ומוסדיים. חברות אלו נבדלות זו מזה בגישות ובשיטות העבודה, בחומרים בהם עושים שימוש, בסוגי המזיקים שעבורם ניתנים פתרונות, וכמובן גם במחירים. כיצד בוחרים אם כן מדביר ביבנה שיכול לתת את המענה המתאים ביותר לצרכיכם? על כך בשורות הבאות.

הסמכות של חברת הדברה

אמנם בעולם ההדברות קיים פיקוח של גופים שונים כמו משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, אולם למרבה הצער הדבר אינו מונע מאנשים וגורמים בלתי מקצועיים להציע שירות. יש להבין כי בחירה במדביר לא מוסמך ולא מורשה עלולה שלא להוביל לתוצאות המקוות, הן בטווח הקצר והן בארוך, והמשמעות היא שיהיה צורך להמשיך ולסבול מבעיית המזיקים ולשאת בהוצאות על שירותי הדברה נוספים. יתר על כן, הדברה ביבנה המבוצעת על ידי גורם לא מוסמך עלולה לגרום לשימוש לא בטוח בחומרים המזיקים לסביבה, לאדם ולחיות מחמד, על כל המשתמע מכך.

על כן, יש לוודא כי מדביר ביבנה שאתם פונים אליו מחזיק בהסמכה הניתנת מטעם המשרד להגנת הסביבה, קורס עזרה ראשונה על מנת שיוכל להגיש סיוע במקרה הרעלה, וכמו חברתנו בעל רישיון של ארגון מדבירי המזיקים בישראל. רישיון כזה מעיד הן על ידע, הן על יכולות והן על עמידה בסטנדרטים גבוהים המצופים מבעל מקצוע בתחום.

הדברה ביבנה

מענה מתאים לסוג המזיק ולצרכים שלכם

במבנים פרטיים, עסקיים, מסחריים ותעשייתיים בישראל עלולים לשרוץ מיני מזיקים, החל בנמלים ופשפשים, דרך תיקנים וקרציות, ועד לחולדות, עכברים ויונים. על כן, יש לוודא כי חברת הדברה ביבנה שאליהם פניתם מסוגלת לתת מענה למזיק זה, המטפל בו באופן אפקטיבי לרוב בכל שלבי החיים – אם ישנם. מעבר לכך, כמו בכל תחום כדאי לברר שמדובר בחברה בעלת ניסיון וותק באופן כללי, דבר המעיד על ניסיון רב בטיפול במצבים מגוונים, מורכבים ומאתגרים, ומכאן יכולת לתת פתרונות יעילים גם לצרכים שלכם. לדוגמא, אם מדובר בריסוס של משרד או מפעל, ודאו שהחברה ביצעה פרויקטים כאלו בעבר ומסוגלת להציג את רמת התכנון והגמישות הנדרשת על מנת למזער את עיכוב העבודה השוטפת במקום לצרכי הריסוס.

במידה והתשובות שקיבלתם חיוביות, לא יזיק לבקש מאנשי החברה טלפונים של מספר לקוחות שנעזרו בשירותיה בעבר. התקשרו אל לקוח או שניים ובררו האם הם ממליצים על החברה, האם הם שבעי רצון מהתוצאות, מתודעת השירות, מהרמה המקצועית, מהעלויות וכן הלאה. ואם כבר הזכרנו את העלויות, כדאי להיות צרכנים נבונים ולבקש מהחברה הערכת מחיר בהתאם לסוג המזיק ולמאפייני המבנה. אמנם, במקרים רבים לא ניתן יהיה לתת הצעת מחיר סופית עד לביצוע בדיקה של המקום עצמו, אולם יוכלו לתת לכם אומדן מסוים שאותו ניתן להשוות להצעות מחיר אחרות.

לפרטים נוספים ולהזמנת הדברה ביבנה

להזמנת הדברה ביבנה מחברה רצינית ומקצועית הנכם מוזמנים לפנות אל נציגי חץ הדברות בטלפון 054-6555868.

 

Call Now Button דילוג לתוכן