הדברת עכברים בגינה

הדברת עכברים בגינה

אם ראיתם בעבר חולדות ועכברים בניסויי מעבדה, אתם בוודאי מכירים את הקשר בין מכרסמים אלה ובין מבוכים. חולדות ועכברים יודעים לבנות לעצמם מסלול הליכה קבוע ומאותו רגע לדבוק במסלול בצורה מאוד מדויקת פעם אחר פעם. אם ניקח את האמת הזאת מעולם המעבדה אל המקרה של עכבר שמתרוצץ לכם בבית, זה אומר שאתם יכולים להניח המון מלכודות בבית, אבל אם המלכודות האלה לא ממוקמות על המסלול של העכבר, הוא לעולם לא יגיע אליהן. אמת פשוטה זו הופכת להיות למורכבת ומסובכת עוד יותר כאשר מדובר במשימה של הדברת עכברים בגינה, באוויר הפתוח שבו יכולים להיות אינספור מסלולים אפשריים ושאותם צריך לדעת לאתר בכדי לדעת היכן להניח את המלכודות בצורה אפקטיבית.

איך מדבירים עכברים בחצר?

ובכן, הדברת עכברים בחצר ולמעשה בכל סביבה אחרת, מתחילה תמיד בזיהוי המסלול שבו מתהלך העכבר במסגרת התנועה שלו בתוך המרחב, וזאת כאמור מהסיבה שציינו קודם לכן. כשמדובר בעכבר שמסתובב לכם בבית, ניתן לזהות את מסלול ההליכה שלו באמצעות זיהוי עקבות אבל מעבר לכך, באמצעות היכרות עם התנהגותם של מכרסמים וידיעה בדיוק היכן לחפש את העקבות הללו. במקרה של הדברת עכברים בגינה, יש להכיר את מקומות המסתור האופייניים בהם יבחרו העכברים לשהות ויש להכיר את המסלולים הסבירים ביותר בהם יעבור העכבר ממקום המסתור שלו אל ביתכם או אל נקודה אחרת בגינה בה הוא יכול למצוא מזון. בתהליך זה יש לזהות את עקבות העכבר באדמה או על הקרקע ויש לעשות שימוש במלכודות מיוחדות שמותאמות לעכברים ומפתות עכברים לפני כל מזיק אחר.

הדברת עכברים בגינה

בכל מקרה, אם אתם סובלים מנוכחות של עכבר או חולדה בגינה שלכם, אתם רוצים להזמין גורם מקצועי שמתמחה ספציפית בתחום של הדברת מכרסמים וגם מציע בריש גלי את השירות של הדברת עכברים בחצר ובמרחבי חוץ. עבור מדביר מקצועי כזה מדובר במשימה פשוטה למדי, אבל עבור מדביר שלא מכיר את התחום, כל ניסיון לבצע את ההדברה, צפוי להסתיים בכישלון.

חברת חץ הדברות מציעה לכם את כל שירות מקצועי בכל סוגי ההדברות, לרבות הדברת חרקים, הדברת מכרסמים והרחקת יונים. החברה מתמחה בהדברה בחללים פנימיים ובמרחבי חוץ, בבתים, מפעלים, משרדים, מבני ציבור ואפילו פארקים ציבוריים פתוחים. אם אתם רוצים להיפטר מהעכבר שמציק לכם בגינה בבית, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6555868 ונשמח לענות על כל שאלה שלא מצאתם לה תשובה באתר האינטרנט של חץ הדברות.

Call Now Button דילוג לתוכן