חולד בגינה

אם יש לכם חולד בגינה, אתם תגלו את זה בדרך כלל לקראת סוף החורף ותחילת האביב באמצעות הופעת פתחי מחילות שצצים במיקומים שונים בגינה שלכם. אתם מן הסתם חושבים שמדובר בחפרפרת, אך בישראל פשוט לא קיימות חפרפרות והמדובר למעשה בחולד. החולד הוא בעל חיים המעביר את רוב חייו בחפירת מחילות מתחת לפני הקרקע בגובה של כ-30 ס"מ עד 60 ס"מ מתחת לפני הקרקע עם פתח כניסה ופתח יציאה על פני הקרקע. פעילותו הטבעית של החולד יכולה להפוך למטרד של ממש כאשר מדובר בשדה חקלאי או בגינה, שכן פעילות החפירה הורסת את שורשי הצמחייה וללא טיפול, אתם יכולים לראות נתח לא קטן מהגינה שלכם פשוט קמל ונובל, כשאת הצמחייה הזאת מחליף נוף של פתחי מחילות עם תלוליות קטנות לצידן.

הדברת חולד בגינה – איך עושים את זה?

הדברת חולדות בגינה יכולה להתבצע במספר צורות, שחלקן כרוכות בשימוש ברעלים מסוכנים לאדם ולכן אינם מורשים בשימוש. גם העבודה עם הרעלים המותרים דורשת רישוי מתאים ולכן חשוב מאוד לוודא שאתם מזמינים איש מקצוע מיומן ומורשה, העוסק באופן ספציפי בהדברת מכרסמים. טכניקת ההדברה הטובה ביותר, ככל שמדובר במקרה של חולד בגינה, היא הטמנת רעל מגורען בתוך מחילות החולד. לשם כך יש לדעת כיצד לאתר את המחילות האלה, כיצד להחדיר את הרעל עמוק לתוך המחילה וכיצד לסגור את המחילה בכדי לאלץ את החולד להיכנס לתוכה מבלי למנוע כל גישה אליה. לצד טכניקה זו ישנה גם טכניקת הדברת חולדות בגינה, המבוססת על פיזור מלכודות לקראת סוף החורף, אם כי מדובר בטכניקה יעילה הרבה פחות. טכניקה נוספת מבוססת על הדברה אלקטרונית באמצעות מכשירים אלקטרוניים קטנים המשדרים גלי קול המטרידים את מנוחת החולד ופשוט גורמים להסתלקותו מהשטח וגם טכניקה זו נחשבת לטכניקה אפקטיבית אומנם רק לזמן קצר לאחר תקופה החולד מתרגל לרעש שמפיק המשדר ומפסיק להתייחס אילו ולכן הדברת חולד בגינה נחשבת להדברה מקצועית ודורשת מדביר שמכיר את כל שיטות הדברת החולד.

חולד בגינה

הדברת חולדות בגג – גם זו בעיה

חולדה, בניגוד לחולד, היא בעל חיים שחי מעל פני הקרקע, או בביובים בדרך כלל בסביבת מים, אם כי מבלה לא מעט מזמנה במחילות תת קרקעיות רטובות. חולדות יכולות להופיע בכל מקום והן מופיעות פעמים רבות בגגות מבנים, שם הן יכולות ליהנות משלוליות הגשם וגישה קבועה אל חלל הפנים של הבית. הדברת חולדות בגג מבוססת בעיקרה על הנחת מלכודות, שימוש בפיתיונות רעילים או בהדברה אלקטרונית הפועלת בצורה דומה לזו הפועלת על החולד.

חץ הדברות היא חברת הדברות מובילה ומנוסה, המציעה מגוון רחב של שירותי הדברה ובכלל זה הדברת מכרסמים, לרבות הדברת חולד בגינה וכן הדברת חולדות בגג הבית. כל פעולות ההדברה מבוצעות באמצעות אמצעי הדברה מורשים וחוקיים ומבוססות על מתודולוגיות שפותחו על ידי חץ הדברות ומבטיחות לכם בפשטות, הצלחה מלאה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן