הדברת נמלי אש

הדברה נגד נמלי אש

מחפשים חומר הדברה נגד נמלי אש? הפסיקו את החיפוש שלכם והזמינו שירות הדברת נמלת אש של איש מקצוע בלבד. מדוע? ובכן, מכמה סיבות: א' הדברה היא פעולה הדורשת רישוי מתאים על פי חוק, ואין לאדם פרטי את הזכות החוקית לבצע פעולות הדברה באמצעות חומרים הכפופים לחוק זה, גם אם הוא מבצע את ההדברה בביתו שלו. ב' חומר הדברה נגד נמלת האש הוא חומר הדברה מיוחד שיש ליישם אותו בצורה נכונה וזהירה ולהשלים עם ריסוס הדברה גנרי נגד נמלים, אבל בכל מקרה של התמודדות עם נמלת האש האדומה, חשוב מאוד שההתמודדות תתבצע על ידי גורם מקצועי, מורשה ומיומן.

נמלת האש והדברתה

נמלת האש היא נמלה שבאופן היסטורי פשוט לא הייתה קיימת בישראל. בשנים האחרונות נתגלו כמה מוקדים של נמלי אש באזור ירושלים, ומשם התפשטו הנמלים אל אזורים נוספים ברחבי הארץ. התפשטותן של נמלי האש אינה מקרית. המדובר באחד מ-100 זנים פולשניים ומסוכנים שפשוט מחסלים נמלים מזנים "חלשים" יותר ומשתלטים על אזור המחייה שלהן. בצורה זו, יכולות נמלי האש להתפשט במהירות וביעילות רבה אל אזורים חדשים וזה בדיוק מה שקרה בישראל בשנים האחרונות. העניין הוא שבהתמודדות עם נמלת האש הדברה מקצועית לא יכולה להתבסס על חומרי ההדברה הרגילים נגד נמלים, פשוט מכיוון שחומרי הדברה אלה אינם יעילים כנגד נמלת האש.

הדברת נמלי אש

הדברה נגד נמלי אש מבוססת על פיזור של פיתיון ממנו נוגסות נמלי האש ונושאות אותו אל הקן. בקן, מגיעים שרידי החומר אל המלכה ומחסלים אותה במקום. זאת אומרת שבמקרה של נמלת האש האדומה הדברה מקצועית מבוססת על יישום מתוחכם של פיתיון לצורך "כריתת ראש הנחש" ולא לצורך הדברה של כל נמלה ונמלה. ישנו כמובן חומר הדברה לנמלת האש, אלא שמדובר בחומר מסוכן ולכן השימוש בו אינו מורשה, לבטח לא בסביבת מגורים. גם הפיתיון הרעיל שמונח לצורך הגעה אל הנמלה המלכה יכול להיות רעיל לילדים וחיות מחמד, ולכן חשוב מאוד שבהדברת נמלת האש חומר הדברה יפוזר על ידי איש מקצוע בלבד, תוך הקפדה על מניעת גישה של ילדים וחיות מחמד לפיתיון.

לאחר יישום הדברת הפיתיון יש לבצע הדברה כללית נגד נמלים וחרקים, על מנת למנוע השתלטות של זן אחר במקום נמלי האש שפשו במקום. שימו לב שנמלי האש אינן מסוכנות, אך העקיצה שלהן יכולה להיות מאוד כואבת. עד לביצוע הדברה, ניתן פשוט לשאוב אותן באמצעות שואב אבק, אבל בכדי לחסל את המטרד, יש להזמין הדברה נגד נמלי אש ולא להתעסק עם אף חומר הדברה באופן עצמאי.

חברת חץ הדברות מבצעת את כל סוגי ההדברות של חרקים ומכרסמים וכן מציעה שירותי הרחקת יונים. לחברה צוות מקצועי וניסיון רב שנים בביצוע שלל משימות הדברה, לרבות הדברת נמלת האש באמצעות טכניקות חכמות וחומרים מתאימים ומורשים בלבד. סובלים מנמלת האש בביתכם? הזמינו את חץ הדברות ונסלק עבורכם את המטרד, בהתחייבות להצלחה של מאה אחוז. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן