הדברה בגינה

ממש מחוץ לבית שלכם, בגינה המקיפה אותו, מתקיים אקו-סיסטם גדול מאוד של מזיקים וחרקים, שרובם לא מזיק אלא דווקא תורם מאוד לתהליכים אקולוגיים טבעיים, אך ישנם מזיקים רבים שיכולים לפגוע בצמחיה בגינה, החל מפגיעה במראה שלהם וכלה בהרס מוחלט של הצמחייה. מזיקים אלה גם יכולים להרוס לכם כל ניסיון של חוויית פנאי בגינת הבית ולעיתים גם יכולים לחדור אל תוך הבית בניסיון למצוא מזון.

באילו מקרים נדרשת הדברה בגינה?

הדברה בגינת הבית יכולה להידרש בשני מקרים: פעם אחת כאשר מצטברים בגינה מזיקים שפוגעים בגינה עצמה ופעם שנייה כאשר הגינה הופכת לתחנה בדרכם של המזיקים אל תוך הבית. במקרה הראשון, ישנם סימנים שונים שיכולים לסייע לכם להבין שהגינה שלכם זקוקה להדברה ובכלל זה הופעת חרירים בעלי הצמחייה ובאדמה, פרפרי עש המתעופפים בדרך כלל בגובה הדשא, כתמים לבנים על עלים ירוקים והופעת כתמים וסימני ריקבון בפירות העצים בגינה. אם אתם מזהים את הסממנים הללו, הגינה שלכם סובלת מנוכחות של מזיקים הפוגעים בצמחיית הגינה עצמה. לחילופין, אם אתם מזהים ריבוי של מקקים, נמלים ומזיקים אחרים שאינכם אוהבים, ושלאו דווקא מזיקים לצמחייה בגינה, זה הזמן להזמין הדברה לגינה ולבית גם יחד, על מנת למנוע את חדירתם של מזיקים אלה אל ביתכם.

הדברה בגינה

חומרי הדברה ייעודיים

שימו לב שהמקרה של הדברה בגינה הוא מקרה העומד בפני עצמו, ודורש שימוש בחומרי הדברה ייעודיים למזיקים האופייניים לגינה. במיוחד כאשר מדובר במזיקים הפוגעים בצמחיית הגינה, יש להשתמש בחומרי הדברה בהם נעשה שימוש בחקלאות, על מנת להיפטר ממזיקים אלה. במידה ומדובר במזיקים "הסטנדרטיים" כמו מקקים ונמלים, ההדברה צריכה להתבצע כהדברה משולבת בחצר ובתוך הבית, כשהגינה תקבל את מנת ההדברה שלה רק באזורים רגישים כמו בקו החיבור של הקרקע עם מעטפת החוץ של הבית, מסביב למנול הביוב וכדומה. חשוב מאוד שתעבדו אך ורק עם מדבירים מקצועיים הפועלים על פי הוראות החוק, וגם מכירים את התחום הספציפי של הדברה בגינה.

חץ הדברות היא חברה מקצועית המבצעת את כל סוגי ההדברה לרבות הדברת מכרסמים, הדברת חרקים ומזיקים והרחקת יונים. החברה מציעה גם שירותי הדברה ייעודיים לצמחיית הגינה וכן הדברות ביתיות הכוללות גם יישום של חומר הדברה נקודתי במרחבי הגינה, על מנת למקסם את האימפקט של ההדברה. לפרטים נוספים והזמנת שירות הדברה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6555868.

Call Now Button דילוג לתוכן